Keep Calm and Look at my Bag


 Oh yes we all knew that this post will be here sooner or later - the “What’s in my Purse” post. Well let’s get to it!
My purse isn’t a real Chanel purse if you haven’t known just by looking at the picture (because if you’re 15 you don’t have one unless you are Elle Fanning but let’s face it we are not her) but I’m OK with that. I bought it at a second-hand (Dorothy Perkins) and I thought that it could hold some things but never judge a book by its cover! This purse holds my life (and yes I can close it… maybe with a little struggle). And now I shall show you my life:

 Och tak wszyscy wiedzieliśmy, że kiedyś to nastąpi wcześniej lub później – „Co Jest w Mojej Torebce” post. Zaczynajmy!
Moja torebka nie jest Chanel jakbyście nie widzieli już na zdjęciu (bo jako 15-latka za pewnie nie ma się takiej torebki chyba, że jesteś Elle Fanning ale przyznajmy to – nie jesteśmy) ale mi to nie przeszkadza. Kupiłam w second-handzie (Dorothy Perkins) i myślałam, że zmieści kilka rzeczy ale nigdy nie oceniajcie książkę po okładce! Ta torebka mieści moje życie (i tak mogę domknąć… z małym trudem).  Więc zobaczmy moje życie: 


Audrey Hepburn calendar – I write all meetings with friends, tests, birthdays and I love how it’s full of Audrey’s pictures and quotes.

Kalendarz Audrey Hepburn – piszę tam różne spotkania z przyjaciółmi, testy, urodziny i kocham, że jest wypełnione z różnymi zdjęciami i cytaty Audrey.

Keys- I like to keep them in a Aeropostale pouch. It’s quite handy if I want to put some change in there when I don’t have my wallet.

Klucze- Lubię je trzymać w torebce od Aeropostale. Jest bardzo przydatne kiedy mam jakieś grosiki i nie mam przy sobie portfela.

Lipstick- I tend to wear different lipsticks but this one from Revlon Colorburst in Carnation is the perfect shade of rose-pink.

Szminka – zmieniam kolor co jakiś czas ale ten jest jeden moich ulubionych ponieważ jest idealnym odcienie różu

iPod- Yes an iPod not iPhone. I don’t use my phone so much because it’s old and it sometimes doesn’t work so I use this – there is almost Wi-Fi everywhere now so I use Facebook to contact my friends! (And underneath it is my case from H&M)

iPod- tak iPod a nie iPhone. Nie używam często telefonu bo jest stary i często nie działa – często jest Wi-Fi i na Facebook’u umawiam się z przyjaciółmi! (A etui pod spodem jest z H&M)

Wallet – I love it! It’s very cute thanks to the bow and inside it’s covered in polka dots. (Bershka)

Portfel- bardzo go lubię jest słodki dzięki kokardce z przodu a w środku jest w kropki. (Bershka)

Sunglasses- Again like the lipstick it tends to change depending on my outfit but usually I wear these ones from Sinsay.

Okulary przeciwsłoneczne – tak samo jak szminka okulary zmieniają się zależne co mam na sobie ale najczęściej noszę te od Sinsay. 



So there you have it my purse – hope it filled your curiosity!

Więc macie – mam nadzieje, że zaspokoiło to waszą ciekawość !

(Shirt: second-hand, Skirt: Promod)


Share this:

, , , ,

CONVERSATION

12 comments:

  1. piekne okulary!:)
    z tych butkow byly jeszcze czarne ale ze srebrnymi cwiekami a ja wole zlote :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, dzięki za info z butami i naprawdę jedna z najlepszych twoich stylizacji :)

      Delete
  2. mam podobną zawartość torebki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Bogu nie jestem jedyna która tak ma :)

      Delete
  3. jacież pierdziele- okularyy *.*
    Obserwuję - poobserwujesz mnie ? :) dziękuję!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki też lubię te okulary :) Chętnie poobserwuję ale obserwujesz z tego konta?

      Delete
  4. drugie zdjęcie jest świetne<3
    + może nie jest prawdziwa chanelka, ale przypomina ją trochę:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) No to jest dlaczego wzięłam !

      Delete