Chop Suey




(ph. friend/ Bodysuit: H&M, Coat: Only, shoes: Euro Moda, purse: TjMaxx, 

Before I read any comments - yes, I cut my hair! But more on that in another post next week. Let's talk about food. I visited a new vegan restaurant and fell in love with a no meat lifestyle. When I first heard about vegan choices I thought that is was only for popular Instgram accounts. Then I took up a detox weekend (AKA a vegan weekend) since September and not only I feel better about my body but I found so many new recipes trying to replace normal foods. My favorite trick is using avocado butter instead of normal butter. All you need is an avocado, 2 tablespoons of fresh lemon juice, salt and viola - a little nuance to an everyday meal. Shockingly I am full after a plate of rice and vegies. I do love my chicken but a break from time to time is only positive change. 

Zanim przeczytam komentarze - tak, ścięłam włosy! Więcej na ten temat w następnym poście, za tydzień. Porozmawiajmy teraz o jedzieniu. Poszłam niedawno do nowej weganskiej restauracji i zakochałam się w wegańskim stylu życia. Kiedy po raz pierwszy słyszałam o weganizmie to myślałam, że  tylko dla osób z popularnych kont na Instagramie. Lecz od września robię sobie detoksyczne weekendy (czyli bez mięsa i produktów mlecznych). Nie tylko moje ciało wydaje się zdrowsze, ale poznałam wiele nowych przepisów do zastępowania różnych produktów. Moją ulubioną sztuczką jest używania masła z awokado zamiast zwykłego masło. Wystarczy awokado, dwie łyżki soku z świeżej cytryny, sół i viola - mały niuance do codziennej diety. Zaskakująco jestem pełna po np. tależu ryżu i warzyw. Kocham kurczaka, ale przerwa od czasu do czasu jest tylko pozytywna. 








Also I hope everone has a fantastic and lovely Easter :)

Również życzę wszystkim cudownych i spokojnych Świąt Wielkanocnych :) 

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

5 comments:

  1. great coat!

    _______________________________
    minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Wow, świetny look i piękna fryzurka!
    :)

    ReplyDelete
  3. You look beautiful. Love the bag.
    Would you like to follow each other on GFC?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. super zestaw!, uwielbiam łączenia różnych wzorów, u Ciebie wypadło to genialnie! :) i dziękuję za tą Olivie P. od razu się wyprostowałam ;D miło będzie Cię obserwować :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete